reklama

Koniec televíznym prázdninám

Končí sa nám leto a ja som si uvedomila, že som vlastne celú tú dobu ani nepozerala televízor... Hm.. A aj keď som občas čo to prepla, radšej som si zvolila iný program. Uvidíme teda, čo pre nás po tejto dvojmesačnej prestávke naši odborníci pripravili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)
Obrázok blogu

Je celkom zaujímavé, že práve v lete, keď je viac času na televíziu, pre tých, ktorí ju obľubujú, v podstate nič rozumné nejde. Ja sa musím na začiatok priznať, že naše slovenské stanice veľmi nesledujem, mám svojich favoritov medzi zahraničnými, ale keď vidím tie upútavky na staré druhotriedne filmy štýlom super akčných trhákov a neviem akých noviniek, tak sa len pobavím.

Nuž, v lete akoby nás ešte aj majitelia televíznych staníc navádzali tráviť viac času vonku ako doma. Síce už aj počas prázdnin boli aké také náznaky na nejaké pripravované novinky, prípadne super extra jedinečný a tajný vstup v Teleráne na natáčanie novej medzinárodnej Super Star, celé sa to začína práve tento týždeň. Apropo Teleráno, to som veru ostala prekvapená, že aj cez prázdniny sme si zaslúžili čerstvú dávku receptov, tipov a bleskových rozhovorov, nevynímajúc minútovú predpoveď počasia, po ktorej som veru nebola múdrejšia, ale aspoň niečo sa dialo. A už sa deje aj na JOJke, kde máme konkurenta v podobe Rannej šou Adely a Sajfu. Kto si už chcel užiť filmový večer, tak si ich zrejme užil tri, možno štyri. Ale nechcem sa tu sťažovať, sama som trávila čas úplne inak, ale vždy v septembri je zaujímavé sledovať upútavky nových programov a hlavne to, ako je to načasované.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden nový seriál začína o ôsmej. Je vysoká sledovanosť. Preto iná televízia posúva svoj najsledovanejší seriál o hodinu neskôr. Pribúdajú reklamy. Čas sa naťahuje. Mení sa formát televíznych novín, musia byť dlhšie aby divák neprepol na druhú stanicu. Hm. Nemalo to úspech. Ok, spravia sa dva diely, reklama bude len jedna. Áno, takto to funguje, aspoň zatiaľ.

Panelák nám pokračuje, aj Profesionáli, klasika v podobe Ordinácie v ružovej záhrade samozrejme tiež, keďže je to na Markíze asi to jediné najsledovanejšie a preto sa pokračuje v hľadaní tentokrát medzinárodnej speváckej hviezdy, nech sú tie úspešné programy aspoň dva, všade pribúdajú nové postavy, nové zápletky a my už len trpezlivo čakáme, kam sa to zase posunie. Prichádza pár nových projektov, mňa osobne zaujíma ako bude spracovaný model relácie, kde ide o to, kto počas jedného týždňa navarí najlepšie menu, ktoré už prebrala aj naša slovenská televízia. Toto je tiež bod, ktorý ma dosť zaujíma. Poznám totižto mnoho relácií, ktoré boli prebraté zo zahraničia a vždy si rada pozriem, ako to naše stanice spracujú a prerobia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale som rada, že sa aspoň niečo deje, že sa natáčajú nové seriály, myslím, že je to super. Nemusíme stále pozerať len zahraničné, prípadne štvrtýkrát tú istú sériu Susedov a podobne...

Tak teda nechajme sa prekvapiť, uvidíme ako nás odhadli naši odborníci z televízie a keď už nič, tak nás hádam nesklame ďalšia profesionálna televízia DOMA, ktorá bude mať určite veľa plnohodnotných seriálov a relácií..

Foto: SITA

Eva Holá

Eva Holá

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek vnímajúci svet i z iného uhla pohľadu, milujúci prírodu a hľadajúci pokoj v duši. Zoznam autorových rubrík:  Moje postrehySvet okolo násAch, tie vzťahyNa zamyslenie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu